Πάμε να αναφερθούμε στις δύο ομάδες που θα πρωταγωνιστήσουν στα πιο σημαντικά ματς της χρονιάς, μέχρι τον τελικό του κυπέλλου…
Ο ΠΑΟΚ κέρδισε την Καλλονή με 2-1 χάρη σε ακόμη μία ανατροπή. (Πρόκειται για άρρωστη κατάσταση που χρίζει πλέον ψυχανάλυσης!).

Ο Ολυμπιακός κέρδισε δύσκολα 1-0 τον Άρη χάρη σε γκολ του Βαλντέζ στο 84΄.
Ο ΠΑΟΚ έπαιξε με οκτώ-εννιά παίκτες, οι οποίοι αυτή την περίοδο χαρακτηρίζονται «αναπληρωματικοί». Οι «βασικοί» ξεκουράστηκαν και αυτό είναι όφελος.
Ο Ολυμπιακός έπαιξε με 6-7 βασικούς και στην επανάληψη αυτοί αυξήθηκαν.

Η εικόνα των «αναπληρωματικών» του ΠΑΟΚ ήταν αναμενόμενη. Μία ομάδα ανώτερη του αντιπάλου, αλλά χωρίς ιδιαίτερη συνοχή.
Η εικόνα των βασικών του Ολυμπιακού προβλημάτισε τα μέγιστα. Αργός, προβλέψιμος, χωρίς ενέργεια με λίγες φάσεις σε ρυθμό… προπόνησης.
Σε αυτή την φάση της χρονιάς ο ΠΑΟΚ θα παρουσιαστεί με πολλές λύσεις, αφού δεν έχει τιμωρίες και από τραυματισμούς θα λείψει ο Λάζαρ.
Ο Ολυμπιακός δεν φαίνεται πως θα έχει Ιμπαγάσα, Σαβιόλα, Ολαιτάν, ίσως και τον Σιόβα.

Αυτή την περίοδο, ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να αλλάξει και να βελτιώσει την ομαδική του λειτουργία σε επιθετική δημιουργία και άμυνα. Κάτι έχει καταφέρει, αλλά αυτό δεν βγαίνει τόσο πολύ σε… αποτέλεσμα.

Ο Ολυμπιακός μετά από ένα απίστευτο και ολοκληρωτικό παιχνίδι (στο Καραϊσκάκη) με την Μάντσεστερ κι’ αφού έφθασε στο ταβάνι του, αρχίζει να υποχωρεί. Αυτό αποδείχθηκε μέσα στον Μάρτιο τέσσερις τουλάχιστον φορές!

Γενικώς στην σεζόν και σε τέτοια μεγάλα ματς, ο ΠΑΟΚ έδειξε «λίγος» και αδύναμος να πάρει αποτέλεσμα.

Γενικώς στην σεζόν ο Ολυμπιακός κέρδισε αρκετά μεγάλα παιχνίδια σε Ελλάδα και Ευρώπη, εκτός από αυτά που έδωσε μέσα στον Μάρτιο.
ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός έχουν συνειδητοποιήσει ότι ήρθε η ώρα να λύσουν τους λογαριασμούς τους.

Ο ΠΑΟΚ με Γ.Χ. στον πάγκο, με πολλούς καλούς παίκτες και πολλές προσωπικότητες που ξέρουν την σημασία των αγώνων και τις ιδιαιτερότητές τους.

Ο Ολυμπιακός με τον επιτυχημένο για φέτος Μίτσελ, έχει μια καλύτερα δουλεμένη ομάδα, οι παίκτες της οποίας στα εντός Ελλάδας παιχνίδια παρουσιάζονται με νοοτροπία-νικητή κάτι που εξηγείται ποικιλοτρόπως…

Μετά από όόόλα αυτά είναι σίγουρο ότι ο ΠΑΟΚ πάει στα πιο μεγάλα ματς της σεζόν για να παίξει με έναν δυνατό και καλομαθημένο αντίπαλο, πάει να παίξει όμως με μία ντεφορμέ ομάδα, που ξέρει να κερδίζει, την περίοδο που ο ΠΑΟΚ κάτι πάει να βγάλει αλλά… ακόμη δεν έχει ξεσπάσει, ακόμη δεν είναι ουσιαστικός και αποτελεσματικός.

Έχουμε την αίσθηση ότι ο ΠΑΟΚ είναι σε καλύτερη κατάσταση από τον αντίπαλο του, με σημαντικούς τους ποδοσφαιριστές να είναι σε φόρμα (Νάτχο-Λούκας- Στοχ, ίσως και οι Αθανασιάδης-Τζαβέλλας, Ινσαουράλντε-Βίτορ), με αρκετά του στελέχη να είναι σαφώς πιο ξεκούραστα και φρέσκα από τους αντιπάλους.

Ένας σοβαρός-συγκεντρωμένος και τυχερός ΠΑΟΚ μπορεί και να κερδίσει την Τετάρτη. Πίστη χρειάζεται, αυτοπεποίθηση και αφοσίωση στον στόχο! Στο ποδόσφαιρο δηλαδή.
* Για την διαιτησία είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην γράψω λέξη, ειδικά πριν από αυτό το παιχνίδι. Κανονικά έτσι πρέπει… Ναι μεν όλοι ξέρουν τι μπορεί να γίνει στο παιχνίδι, από την άλλη όμως οι παίκτες του ΠΑΟΚ (πριν πάνε εκεί) δεν πρέπει να έχουν καμία δικαιολογία και κανένα άλλοθι.

Ο ΠΑΟΚ κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες είναι υποχρεωμένος να παίξει σωστό ποδόσφαιρο για να κερδίσει. Και με 60-40 και με 70-30 διαιτησία.

Εξάλλου τον Ιανουάριο του 2010 με τον Δαλούκα πως έγινε το 0-1; Τον Μάιο του 2010 και πάλι με Δαλούκα πώς ξαναέγινε το 0-1; Τον Ιανουάριο του 2011 στο κύπελλο πως ήρθε το 1-1 με Τριτσώνη; Θυμάστε διαιτησίες; Το 70-30 στην έδρα είναι λίγο να περιγράψει εκείνη την κατάσταση!

Αν τώρα βάλουν τον Σπάθα τότε χρειάζονται ενέσεις ψυχραιμίας! Θα πρόκειται για πρόκληση που θα φθάνει στα όρια του ποδοσφαιρικού εκβιασμού, μετά τα όσα του έκαναν για το ΠΑΣ-ΠΑΟΚ. Μετά τα όσα έγιναν (εκείνη την περίοδο) και στον μπαμπά Σπάθα για την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Πειραιά. Και όλα αυτά βέβαια όχι σε έναν πολύ δυνατό χαρακτήρα…

* «Στον Εργοτέλη παίζω, αλλά με τον Ολυμπιακό έχω υπογράψει συμβόλαιο». Αυτό είπε ο τερματοφύλακας Στοϊκοβιτς που μάλλον δεν ήξερε τι έπρεπε να πει και τι όχι. Αυτός πήγε στον Εργοτέλη, αλλά ο δανεισμός του δεν ανακοινώθηκε ποτέ! Ένας παίκτης με συμβόλαιο στον Ολυμπιακό, παίζει στον Εργοτέλη, χωρίς να υπάρχει πουθενά επίσημος δανεισμός!!

Κάτω από ποιες συνθήκες υπέγραψε στον Ολυμπιακό, πώς βρέθηκε στο Εργοτέλη, πώς παίζει εκεί, ποιος τον πληρώνει και πως όλα αυτά είναι νόμιμα, μόνο ο Σαρρής και Μώραλης ξέρουν!

Είναι τόσες πολλές οι αποδείξεις για το σύστημα που «σκεπάζει» τα πάντα στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, που οι φουκαράδες οι οποίοι «τρέχουν» κάθε μέρα να μαζέψουν την κατάσταση, έχουν «λαχανιάσει». Δεν ξέρουν τι να πρωτοδιαψεύσουν…

Πηγή: paok24.com