Ο λόγος για τον Ανδρέα Γιαννιώτη, που επιστρέφει στον Ολυμπιακό για να συνεχίσει την καριέρα του.

Ο δανεισμός του στον Πανιώνιο ολοκληρώθηκε και, πλέον, οι Πειραιώτες τον θέλουν ξανά στην ομάδα τους...

Και όχι μόνο αυτό, καθώς μπορεί το συμβόλαιό του να ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2019, αλλά στον Ολυμπιακό έχουν αποφασίσει να το ανανεώσουν από τώρα...