Και ενώ βρήκε σε αρκετά σημεία της πίστας οδηγούς που τον καθυστερούσαν, σε άλλα το NSX έδειξε εντυπωσιακά γρήγορο και σταθερό.
Η δεύτερη γενιά του NSX βρίσκεται στην παραγωγή εδώ και 14 περίπου μήνες, με το αυτοκίνητο να κινείται από έναν twin-turbo V6 κινητήρας, 3,5 λίτρων, που αποδίδει -μαζί με τη βοήθεια των ηλεκτροκινητήρων- 580 άλογα και 645 Nm ροπής, με τη δύναμη αυτή να περνά στον δρόμο μέσα και από τους δύο άξονες.
Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις