Στη σημερινή προπόνηση  το πρόγραμμα για τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού περιελάμβανε: ζέσταμα, ασκήσεις κατοχής της μπάλας «5-2», ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας σε τέσσερα γκρούπ και δίτερμα με έμφαση στην τακτική.

Όπως αναφέραμε νωρίτερα ατομικά προπονήθηκε ο Κουίνσι, αλλά και ο Ιωαννίδης.