Είναι εντυπωσιακό πώς μέσα σε λίγους μήνες, ξεπήδησαν αναρίθμητα νέα περιοδικά, που πλέον καλύπτουν όλο το φάσμα της νέας τάσης για διαμαρτυρία και βία γενικότερα. Ανάμεσά τους και πολλά εξειδικευμένα, όπως π.χ. «Ο Κόσμος του Youtube», που περιλαμβάνει αναλυτικές οδηγίες για φωτισμό, ήχο και σκηνοθεσία, ώστε τα βρισίδια και οι προπηλακισμοί, να πετυχαίνουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.

Φυσικά δεν λείπουν και τα πιό ανάλαφρα έντυπα, που ασχολούνται με την lifestyle πλευρά της βίαιης διαμαρτυρίας, ερευνώντας διλήμματα όπως «Να πετάξω φραπέ ή Φρέντο;» ή «Τα 120 πράγματα που πρέπει να έχεις πετάξει σε κάποιον που διαφωνεί μαζί σου, μέχρι τα 30».

Επίσης υπάρχουν ειδκά περιοδικά στοιχήματος για σωστές προβλέψεις πού θα είναι η επόμενη επίθεση κουκουλοφόρων ή τι σχήμα θα έχουν τα σύννεφα του επόμενου ψεκασμού (Με αποκλειστική συνεργασία του Γέροντα Παϊσιου). Τέλος υπάρχουν βέβαια και τα περιοδικά για τους γονείς που θέλουν να μεγαλώσουν σωστούς αγανακτισμένους πολίτες (π.χ. «Μούντζα και Νέοι Γονείς»).

Εννοείται ότι η άνθιση της ειδικής αυτής κατηγορίας περιοδικών, συμβαίνει γιατί ξαφνικά έχει ανέβει πολύ η αντίστοιχη διαφημιστική αγορά: Δεκάδες προϊόντα, από στιγμιαίες φραπεδιέρες για να φτιάχνει κανείς επι τόπου τα «πυρομαχικά» του, μέχρι ειδικές κουκούλες που βοηθούν το κεφάλι ν αναπνέει και να μην ιδρώνει και από σημαίες που καίγονται ακόμα και στη βροχή, μέχρι ολόκληρα βεστιάρια για ναζιστικές στολές, διαφημίζονται μέσω των περιοδικών αυτών, που ο όγκος τους πλέον θυμίζει τις παλιές καλές ημέρες.

Τέλος ήδη ξεκίνησε και η μάχη των προσφορών: Ήδη το περιοδικό «Ιός και Τσεκούρι» (που ασχολείται κυρίως με τις εκλογές στα πανεπιστήμια), κυκλοφορεί με δώρο CD με αντιτεχνοφασιστικό ιό, ενώ τα «Νέα της Κρεμάλας» δίνουν δώρο φουσκωτούς βορειοευρωπαίους πρόξενους για εξάσκηση στο σημάδι.

Πηγή: protagon.gr