Τα social media, όπως και τα media όλου του πλανήτη τον έχουν «ξεπατώσει». Έχουν βρει τα πάντα για τη ζωή του. Ή σχεδόν τα πάντα. Ο Λίονελ Μέσι όμως αρνείται να αξιοποιήσει, να εξαργυρώσει την υπεραξία του brand name που έχει δημιουργήσει και να κάνει marketing μέσα από τα social media. Πιθανόν επειδή του φτάνουν τα περίπου 200 εκατ. ευρώ το χρόνο που βγάζει από τα διαφημιστικά και εμπορικά συμβόλαια με συνέπεια να είναι ο πιο υψηλά αμειβόμενος ποδοσφαιριστής της εποχής. Πιθανόν επειδή αντιλαμβάνεται ότι όλη αυτή η φασαρία με το facebook και το twitter θα πάρει την προσοχή του από το παιχνίδι. Ισως επειδή ακούει ότι αυτό του συμβαίνει του Κριστιάνο Ρονάλντο, του πιο δραστήριου top star του ποδοσφαίρου στα social media.
«Ξέρω τι είναι τα social media, τα βλέπω, αλλά δεν έχω φτιάξει λογαριασμούς», είπε σήμερα στην «Sport» ο Μέσι. Αντιστέκεται. Προς το παρόν. Κι ας ακούει ότι χάνει δεκάδες έως και εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.
ΠΗΓΗ: sambrakos.blogspot.com
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο