Το 1987 στη Shenzhen της Κίνας, ο Ren Zhengfei, πρώην μηχανικός της χώρας προχώρησε στην ίδρυση μίας εταιρείας που μερικές δεκαετίες αργότερα έπαιξε κομβικό ρόλο στην παγκόσμια βιομηχανία τεχνολογίας.
Η Huawei φρόντισε εξ αρχής να διαφοροποιηθεί από τον εγχώριο ανταγωνισμό: με πρωτοβουλία του ιδρυτή της, εστίασε στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, αντί να βασιστεί στην τεχνογνωσία ξένων εταιρειών. Το όραμα του Ren, ήταν να δει την επιχείρησή του να συναγωνίζεται διεθνείς «παίκτες» και ως εκ τούτου, όφειλε να βασίζεται στις δικές του δυνάμεις από την πρώτη κιόλας στιγμή.
Το πρώτο προϊόν της Huawei ήταν οι διακόπτες τηλεφώνων όμως η επέκταση της προϊοντικής της σειράς ήταν καθαρά θέμα χρόνου. Η εταιρεία από τη Shenzhen δεν άργησε να ασχοληθεί με τα δίκτυα τηλεφωνίας, τον επικοινωνιακό εξοπλισμό και βέβαια την ανάπτυξη των δικών της συσκευών smartphone και tablet, έχοντας ως αιχμή του δόρατός της το τμήμα έρευνας και ανάπτυξής το οποίο, απασχολώντας το 45% του συνολικού εργατικού της δυναμικού, «θωρακίζεται» από την ίδια της τη φιλοσοφία.
Τα $3.500 του 1987 έχουν γίνει σήμερα $74,7 δισ. καθώς η Huawei συνδέει το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού. Το προσωπικό της ανέρχεται σε 180.000 άτομα, 54% εκ των οποίων απασχολούνται σε 170 χώρες. Στελεχώνει 15 εξειδικευμένα κέντρα R&D και 36 κέντρα καινοτομίας σε όλο τον πλανήτη, παραμένοντας αφοσιωμένη στην καινοτομία –όπως ακριβώς ονειρευόταν ο ιδρυτής και πρόεδρός της πριν από 30 χρόνια.
Οι επενδύσεις την τελευταία δεκαετία ύψους $45 δισ. αποδίδουν καρπούς, με την 9η - σε επενδύσεις παγκοσμίως στον τομέα του R&D για το 2016 - Huawei να είναι σε θέση να χαρίσει εκτός από ξεχωριστές συσκευές, και μοναδικές εμπειρίες. Μέσα από τις συνεργασίες της με κορυφαία brands, όπως η Porsche Design, το ίδρυμα Pantone και η Leica, είναι σε θέση να προσφέρει μοντέλα με τεχνολογική υπεροχή, από την εκπληκτική κάμερα των P10 και P10 Plus, μέχρι το Mate 10 Pro με τον Kirin 970, τον πρώτο mobile επεξεργαστή τεχνητής νοημοσύνης.
Το όραμα της Huawei να προσφέρει στον κόσμο μια καλύτερη ζωή μέσα από την καλύτερη επικοινωνία είναι και αυτό που την έχει καθιερώσει στις συνειδήσεις των καταναλωτών ως ένα brand που αφουγκράζεται, κατανοεί και σέβεται τις ανάγκες τους. Η αύξηση στις πωλήσεις των premium συσκευών (αξίας άνω των $500), αποδεικνύει πως το καταναλωτικό κοινό βλέπει στη Huawei έναν κατασκευαστή που μπορεί να εμπιστευτεί.
Η ταυτόχρονη παρουσία της Huawei σε τέσσερις λίστες παγκοσμίου κύρους με τα κορυφαία brands στον κόσμο (BrandZ, Interbrand, Brand Finance, Forbes) πιστοποιεί την ισχυρή παγκόσμια παρουσία της. Η άνοδος της τάξης του 27% στην αναγνωρισιμότητα του brand της Huawei για την περιοχή της Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης και της Σκανδιναβίας, είναι ενδεικτική της ανοδικής πορείας της εταιρείας και στη γηραιά ήπειρο, καθώς το μερίδιο αγοράς του 3% το πρώτο τρίμηνο του 2015 έφτασε σε 20,2% δύο χρόνια αργότερα. Εστιάζοντας δε στην ελληνική αγορά, η Huawei είναι δεύτερη έχοντας αυξήσει το μερίδιό της στο 16,5% το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Έχοντας πλέον γιγαντωθεί αλλά σεβόμενη πάντα τις αρχές με βάση τις οποίες ξεκίνησε την πορεία της από τη Shenzhen της Κίνας πριν από 30 χρόνια, η Huawei παρουσιάζει το Mate 10 Pro. Με τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης –απόρροια του επεξεργαστή Kirin 970- επαναπροσδιορίζει τον ρόλο του smartphone, χαρίζοντας μία εμπειρία που καμία συσκευή δεν μπορεί να προσφέρει. Με μοντέρνο design, στιβαρή κατασκευή και τεχνικά χαρακτηριστικά που ανεβάζουν τον πήχη, το Huawei Mate 10 Pro είναι πολλά περισσότερα από ένα απλό τηλέφωνο: ένα intelligent machine, η προέκταση του εαυτού σας, ένα πραγματικό status symbol.
Σχετικά με τη Huawei
Η Huawei είναι κορυφαίος παγκόσμιος προμηθευτής τεχνολογικών λύσεων πληροφορικής και επικοινωνιών (ICT). Στόχος μας είναι να φτιάξουμε έναν καλύτερα συνδεδεμένο κόσμο, δρώντας ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης, καινοτόμος ηγέτης για την κοινωνία της πληροφορίας και συνεργάτης στην βιομηχανία. Με πελατοκεντρική καινοτομία και ισχυρές συνεργασίες, η Huawei έχει καθιερώσει ένα ολοκληρωμένο πορτφόλιο ICT λύσεων που προσφέρουν στους καταναλωτές το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους τομείς των τηλεπικοινωνιακών δικτύων, των συσκευών και του cloud computing. Οι 170.000 υπάλληλοι που απασχολεί η Huawei σε όλον τον κόσμο, είναι αφοσιωμένοι στη δημιουργία της μέγιστης αξίας για τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, εταιρείες και καταναλωτές. Οι καινοτόμες ICT λύσεις, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Huawei διατίθενται σε περισσότερες από 170 χώρες εξυπηρετώντας πάνω από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού. Με έτος ίδρυσης το 1987, η Huawei είναι μια ιδιωτική εταιρεία που ανήκει εξολοκλήρου στους υπαλλήλους της.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Huawei Consumer Business Group επισκεφθείτε τον διαδικτυακό τόπο της Huawei στη διεύθυνση: http://consumer.huawei.com/gr
 
     Super League
                                                                Super League
                             Premier League
                                                                Premier League
                             Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
                                                                Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
                             Champions League
                                                                Champions League
                             Europa League
                                                                Europa League
                             UEFA Conference League
                                                                UEFA Conference League
                             Bundesliga
                                                                Bundesliga
                             Serie A
                                                                Serie A
                             La Liga
                                                                La Liga
                             Ligue 1
                                                                Ligue 1
                             Superleague 2
                                                                Superleague 2
                             Κύπελλο Ελλάδας
                                                                Κύπελλο Ελλάδας 
                             Euroleague
                                                                                                 Euroleague
                             Basket League
                                                                                                 Basket League
                             NBA
                                                                                                 NBA
                             Eurocup
                                                                                                 Eurocup
                             Basketball Champions League
                                                                                                 Basketball Champions League
                             Volley
                                                                                     Volley
                         Tennis
                                                                                     Tennis
                         Πόλο
                                                                                     Πόλο
                         Στίβος
                                                                                     Στίβος
                         Αυτοκίνητο
                                                                                     Αυτοκίνητο
                         
                                        
                                     
                 
                         
             
         
         
         
         
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    