Στα δικαστήρια βρέθηκε και πάλι ο Μάρκος Σεφερλής, ο οποίος κατηγορεί τον κουμπάρο του για υπεξαίρεση 350.000 ευρώ. «Εκμεταλλεύτηκε τον κόπο και τον ιδρώτα μου», δήλωσε ο ηθοποιός.

Δείτε περισσότερα ΕΔΩ