«Είμαι Πορτογάλος, θέλω να νικήσει η Πορτογαλία, αλλά εάν θα έπαιζα το παιχνίδι αυτό στο ΠΡΟΠΟ τότε θα το έπαιζα τριπλή. Είναι ένα παιχνίδι ανοικτό σε κάθε αποτέλεσμα», τόνισε ο Φερνάντο Σάντος και συνέχισε:

«Η Ισπανία δεν είναι 2-3 παίκτες, είναι η μισή Ρεάλ Μαδρίτης και η μισή Μπαρτσελόνα. Πιστεύω ότι το παιχνίδι θα κριθεί από την ομαδικότητα. Έτσι κι εμείς δεν πρέπει να τα περιμένουμε όλα από τον Ρονάλντο. Η Ισπανία είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα αλλά αυτή τη φορά μπορούμε να τα καταφέρουμε. Δεν είμαστε αουτσάιντερ, μπορούμε να περάσουμε», κατέληξε…