Ο Σέρβος σέντερ μετά από 7 σεζόν στο ΝΒΑ, πέρυσι αποτέλεσε έναν εκ των κορυφαίων της ΤΣΣΚΑ, κερδίζοντας ουκ ολίγες διακρίσεις.

"Είμαι χαρούμενος που παραμένω στην καλύτερη ομάδα της Ευρώπης, στην προσπάθεια που θα κάνουμε να φτάσουμε και στο επόμενο final4 κατακτώντας όλους τους τίτλους που θα διεκδικήσουμε. Δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία για το εάν θα έπρεπε να παραμείνω", υποστήριξε μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου ο 28χρονος άσος.