Είμαι σίγουρος ότι έχουν γραφτεί αρκετές αναλύσεις για το περίφημο FFP της UEFA, όμως βλέποντας ομάδες να συνεχίζουν να ξοδεύουν τεράστια ποσά και κάποια σχόλια στο gazzetta.gr τις τελευταίες ημέρες, είπα να προσπαθήσω να δώσω μία εικόνα για το τι ισχύει και τι θα ισχύει τα επόμενα χρόνια. Αρκετές ομάδες κατηγορούνται ότι σπάζουν τους κανόνες, ότι δεν σέβονται τους υπόλοιπους, όμως τελικά είναι έτσι; Μάντσεστερ Σίτι, Τσέλσι, Παρί και Ανζί βρίσκονται σε πρώτο πλάνο, χωρίς να είναι οι μοναδικές.

Διαβάστε αναλυτικά στο gazzetta.gr