Σέντρα στο... παλιό «Απερτούρα» και το νέο «Τορνέο Ινισιάλ», όμως οι προβολείς χάνουν τη λάμψη τους, αστέρια αποχωρούν και χαίρονται ομάδες που... αποδυναμώθηκαν λιγότερο. Μεξικό και Βραζιλία αποτελούν ιδανική επιλογή για τους Λατινοαμερικάνους αστέρες που... κουράστηκαν στην Ευρώπη, όμως στην Αργεντινή η κατάσταση ολοένα και χειροτερεύει και το χρώμα δεν έχει ξεθωριάσει ακόμα λόγω των ταλέντων που υπάρχουν.

Στα θετικά η επιστροφή της Ρίβερ Πλέιτ στο πρωτάθλημα, όμως η... κατάρα συνεχίζει να την ακολουθεί και η σέντρα θα την βρει με γκρίνια, νεύρα και τις σχέσεις διοίκησης – οπαδών να είναι στα άκρα. Καβενάγκι και Ντομίνγκες την... έκαναν, αφού τα έσπασαν με τον Πασαρέλα και το κλίμα είναι «εκρηκτικό» όχι πάντως σαν το περσινό, όταν και το «Μονουμεντάλ» είχε λυγίσει από τα επεισόδια και τα κλάματα του υποβιβασμού.

Διαβάστε αναλυτικά στο gazzetta.gr