Όταν, λοιπόν, προκύπτουν τόσες ατυχίες, αρχίζει να δείχνει η κατάσταση πού πάει. Μέχρι και για αγιασμό λέγαμε.

Η ομάδα, λοιπόν, κόντρα στην Βοσνία έχασε τα άχαστα. Πόσες φορές έχει τύχει η εθνική να κλωτσήσει τόσες κλασικές ευκαιρίες μαζί; Εδώ στα περισσότερα παιχνίδια βάζει γκολ με μισή φάση. Μια και δυο φορές έχει συμβεί;

Είναι αυτό που λένε, όμως. Ότι η καλή μέρα από το πρωϊ φαίνεται. Και η μέρα της εθνικής ήταν κακή εξ’ αρχής. Ας ελπίσουμε ότι στην Σλοβακία θα γυρίσει ο τροχός.