«Η φύση έχει τους δικούς της νόμους. Αργά ή γρήγορα θα ξανακάνει τα 6άρια στην Ελλάδα. Να μην έχουμε καμία αυταπάτη» δήλωσε ο σεισμολόγος, Γεράσιμος Παπαδόπουλος σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ