Συνελήφθη και επισήμως ο σταθμάρχης του ΟΣΕ από το Τμήμα Τροχαίας Λάρισας, ο οποίος κατηγορείται με κακουργηματικού χαρακτήρα κατηγορίες για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο 59χρονος σταθμάρχης χαρακτηρίζεται ως υπαίτιος του δυστυχήματος και κατηγορείτα για ανθρωποκτονία από αμέλεια, σωματική βλάβη από αμέλεια και έκθεση κινδύνου ζωής. Δείτε περισσότερα ΕΔΩ