Στη χώρα του «πάμε και όπου βγει» όπως είπε ο μηχανοδηγός προς τον υπεύθυνο εισιτηρίων κατά τη συγκλονιστική μαρτυρία ενός από τους επιβαίνοντες στο ένα από τα δύο τρένα που συγκρούστηκαν στα Τέμπη.

Αυτές τις στιγμές η οργή κυριαρχεί. Έχει διαδεχτεί το αρχικό σοκ, την παγωμάρα, το σάστισμα, το «δεν γίνεται ρε γαμώτο…». Το κύμα θυμού δεν είναι μόνο αναμενόμενο, είναι αιτιολογημένο, δικαιολογημένο.

Η συνέχεια ΕΔΩ