Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο της ΕΡΤ, Βασίλη Σιώμο, ο αριθμός των ανθρώπων που βρέθηκαν σε κάποιο από τα βαγόνια, στο μοιραίο ταξίδι, μπορεί τελικά να είναι μεγαλύτερος από ότι αρχικά είχε εκτιμηθεί.

Άλλωστε, όπως εξήγησε ο δημοσιογράφος, κάθε επιβάτης που εισερχόταν στο τρένο μετά το κλείσιμο των εκδοτηρίων είχε δικαίωμα να εκδώσει το εισιτήριό του εντός του βαγονιού του. Διαβάστε τι ανακάλυψαν ΕΔΩ