Καταγγελία ΣΟΚ! Έκαναν πάρτι στον σταθμό της Λάρισας την ώρα του δυστυχήματος. Άλλη μία μαρτυρία που δείχνει, ότι το σύστημα ήταν εκτός τόπου και χρόνου.
Μεγάλο προβληματισμό προκαλεί καταγγελία από τον δικηγόρο πολυτραυματία στο δυστύχημα στα Τέμπη. Όπως ανέφερε ο Γιώργος Μπαρτζώκης μιλώντας στον ΣΚΑΪ, χθες αργά το βράδυ του έδωσαν μία πληροφορία. Κάτοικοι της περιοχής που είναι ο σταθμός του ΟΣΕ στη Λάρισα, του μετέφεραν όπως είπε ότι το μοιραίο βράδυ, μετά από την αναχώρηση του τρένου, στήθηκε στο σταθμαρχείο γιορτή, με μουσικές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ NEWPOST.GR
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο