Τόσο η διοίκηση της ομάδας μας, όσο και το ποδοσφαιρικό τμήμα, θα στείλουν στεφάνια εκφράζοντας τα συλλυπητήρια τους στον ποδοσφαιριστή μας και την οικογένεια του. Μετά απο αίτημα μας στην ΕΠΟ το οποίο εγκρίθηκε και θα αναγράφεται στο Φ.Α., με μαύρα περιβραχιόνια θα αγωνιστεί η ομάδα μας στο Κυριακάτικο εκτός έδρας παιχνίδι.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ