Ο 59χρονος φέρεται επίσης από κτηνοτρόφος σε χωριό της Καρδίτσας να έγινε αχθοφόρος στον ΟΣΕ. Μετατάχθηκε αργότερα στο Υπουργείο Παιδείας και τελικά επέστρεψε μέσω μιας περίπλοκης διαδικασίας, όπως αποκάλυψε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, στον ΟΣΕ, για να τοποθετηθεί αρχικά στη θέση του σταθμάρχη στον σταθμό της Καλαμπάκας.
«Ο πρώτος μήνας της εργασίας του ήταν εδώ, στην Καλαμπάκα» δήλωσε συνάδελφός του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha, ο οποίος πρόσθεσε ότι η δουλειά του σταθμάρχη εκεί δεν έχει καμία σχέση με τις απαιτήσεις και την πίεση της Λάρισας.
Η συνέχεια ΕΔΩ
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο