Στις αρχές του 1950 άνοιξε στην οδό Σατωβριάνδου, λίγο πιο κάτω από την πλατεία Ομονοίας, ένα σουβλατζίδικο που θεωρείται πλέον θρυλικό. Στον Λευτέρη τον Πολίτη θα δοκιμάσεις αυτό το σουβλάκι που αγάπησαν οι παππούδες μας και περιλάμβανε το πολύ τέσσερα συστατικά. Πίτα, ντομάτα, κρέας και κρεμμύδι. Ότιδήποτε παραπάνω θεωρείται νεοτερισμός, καθώς όπως έλεγαν οι παλιοί «το σουβλάκι δεν πρέπει να έχει πατάτες, γιατί χαλάει η γεύση».

Στον Λευτέρη θα δοκιμάσεις το πιο νόστιμο χειροποίητο μπιφτέκι, που φτιάχνεται αποκλειστικά με μοσχαρίσιο κιμά και η συνταγή παραμένει αναλλοίωτη στο χρόνο, χωρίς να πέφτει ποτέ η ποιότητα του και αξίζει με κλειστά τα μάτια να το δοκιμάσεις.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ