Επί της ευκαιρίας της επίσκεψης του Πρωθυπουργού στο Κέντρο Διοίκησης, ο Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης ΟΣΕ (ΠΕΠΕ) είχε γράψει τα εξής.

Κάθε άλλο σχόλιο είναι περιττό…

Η συνέχεια ΕΔΩ