«Αυτή τη στιγμή έχουμε μια τραγωδία και αντί να ασχοληθεί η κυβέρνηση με τα θύματα και το ποιοι διόρισαν τον σταθμάρχη κοιτάζει τις αναρρωτικές. Δεν υπέγραψα εγώ. Δεν υπέγραψα άδεια. Μπορούσε να επανεξεταστεί η άδεια από δευτεροβάθμια επιτροπή. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος ήρθε στο νοσοκομείο. Εγώ δεν είχα εξωτερικά ιατρεία, τον είδα και τηλεφώνησα στον συνάδελφο και να τον δει και ο ίδιος και να κρίνει, δεν είμαστε σε στρατόπεδο μπορούσε να τον δει και ο ίδιος», ανέφερε προς υπεράσπισή του, ο διευθυντής της νευροχειρουργικής Βόλου, ο οποίος έχει τεθεί σε αναστολή καθηκόντων εξαιτίας της αναρρωτικής, ενώ το ΠΑΣΟΚ τον απέσυρε από τα ψηφοδέλτιά του.

Διαβάστε περισσότερα στο nassosblog.gr