"Με μία αιφνιδιαστική κίνηση η Διοίκηση του εργοστασίου ανακοίνωσε την απόφαση της πολυεθνικής εταιρίας, καλώντας  τους εργαζόμενους να υπογράψουν οικειοθελείς αποχωρήσεις λαμβάνοντας λίγα περισσότερα χρήματα από τις νόμιμες αποζημιώσεις, ώστε να ολοκληρώσει το λουκέτο έως τα μέσα Απριλίου χωρίς να προσκρούσει στο νόμο που προβλέπει συγκεκριμένο ποσοστό απολύσεων ανά μήνα".

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ