Ο άνδρας βρισκόταν στο πέμπτο βαγόνι της επιβατικής αμαξοστοιχίας και κατάφερε να βγει από ένα σπασμένο τζάμι και να καταγράψει με το κινητό του τηλέφωνο την εφιαλτική εικόνα.

Στο βίντεο ακούγεται κόσμος να φωνάζει κι ένας άλλος επιβάτης να καλεί με το κινητό του τηλέφωνο συγγενή του να ζητά βοήθεια και να λέει ότι δεν είχε καταλάβει τι είχε συμβεί.

Η συνέχεια ΕΔΩ