Το μεσημέρι της Τρίτης (7/3) ο Υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης συνοδευόμενος από τον αρχηγό του Λιμενικού Σώματος Γιώργο Αλεξανδράκη μετέβησαν στο Μέγαρο Μαξίμου.

Στη συνάντηση που είχαν με τον πρωθυπουργό, αποφασίστηκε η εντατικοποίηση των ελέγχων ασφαλείας και των επιθεωρήσεων στα πλοία, ενόψει της τουριστικής περιόδου. Το τελευταίο που θα ήθελε κανείς μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, θα ήταν να θρηνήσουμε θύματα και στη θάλασσα. Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ