Σύμφωνα με τον Δημήτρη Γουρτή, μέλος Επιτροπής Υγιεινής και Ασφάλειας Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ και οδηγό συρμών εδώ και 20 χρόνια, «κάθε σταθμός χρειάζεται τουλάχιστον δύο άτομα, νύχτα – μέρα».

Αναφορικά με τις καταγγελίες για έλλειψη προσωπικού, ο ίδιος σημειώνει: «Αυτή τη στιγμή, η ΣΤΑΣΥ έχει 850 κενές θέσεις εργασίας που σύντομα θα γίνουν 1.000. Υπάρχει υπερεντατικοποίηση εργασίας. Οδηγοί και σταθμάρχες δουλεύουν περίπου 30 μέρες τον μήνα αντί για 18, ακατάπαυστα, σε κυλιόμενες βάρδιες και αυτό συσσωρεύεται». Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ