Δεν είναι η πρώτη φορά που η Μαρία Ελένη Λυκουρέζου μιλά ανοιχτά για τη μάχη της με τα ναρκωτικά και το ποτό. Όπως ανέφερε αυτή τη φορά, όταν κατάλαβε ότι έκανε χρήση κοκαΐνης ακόμη κι όταν ήταν μόνη στο σπίτι, τότε ήταν που «χτύπησε» το καμπανάκι της απεξάρτησης.

«Εθίστηκα στην κοκαΐνη γιατί είναι εθιστική. Εθίστηκα στο αλκοόλ γιατί είναι εθιστικό. Στη μαριχουάνα, το ίδιο, γιατί κολλάς. Ο εθισμός είναι ένα από τα μεγαλύτερα πράγματα που χρειάζεται να κοντρολάρουμε…

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ