«Εσβηναν τα φώτα και έκαναν πάρτυ με τσιγάρα και μουσική στο σταθμαρχειο της Λάρισας», καταγγέλλει στο protothema, η κυρία Γεωργία Σιμερίδου, η οποία εργάζεται τα τελευταία δύο χρόνια ως καθαρίστρια στον ΟΣΕ και από καθαρή τύχη δεν βρίσκονταν το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου στα μοιραία βαγόνια.

«Είχα δικούς μου ανθρώπους στην αμαξοστοιχία «62», την οποία καθάριζα σχεδόν καθημερινά. Εκανα για δύο χρόνια συνέχεια τη συγκεκριμένη διαδρομή με το συγκεκριμένο τρένο. Το μοιραίο βράδυ έτυχε και είχα ρεπό. Πήγαινα στο σταθμαρχείο Λάρισας, στα εισιτήρια και ξεκινούσα από τη Θεσσαλονίκη με την αμαξοστοιχία «63» και μετά γυρνούσα με το «62», εργαζόμουν στην καθαριότητα των τρένων», αναφέρει. Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ