Μέχρι το Πάσχα ή την αμέσως επόμενη εβδομάδα θα έχει ολοκληρωθεί το πόρισμα της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη δήλωσε σήμερα ο υπουργός Επικρατείας και Μεταφορών Γ. Γεραπετρίτης.

Ανακοίνωσε επίσης ότι στο τέλος Ιουνίου θα έχει ολοκληρωθεί το σύστημα τηλεδιοίκησης του Βόρειου άξονα του σιδηροδρομικού δικτύου από τη Λάρισα και επάνω, και στο τέλος Σεπτεμβρίου το υπόλοιπο τμήμα του, από την Οινόη μέχρι την Τιθορέα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ