Για μένα που ζω απο κοντά την μάχη του με τον καρκίνο απο την πρώτη στιγμή… η εξέλιξη της αρρώστιας του συνιστά θαύμα. Συνιστά “Ανάσταση”. Και αν ισχύει το δόγμα της Εκκλησίας που θέλει τον καθέναν απο εμάς να έχουμε μέσα μας τον Ιησού… τότε ο Γιώργος εδώ και λίγες ώρες ζεί την δική του Ανάσταση απο τους νεκρούς.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ