Κι ενώ η Πάτρα με βάση τους αριθμούς και τις στατιστικές έχει κάνει σημαντικά βήματα για να ξεφύγει από το αδιέξοδο της ανεργίας και ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη τα έργα για την ανάπλαση του ιστορικού κέντρου της πόλης, υπάρχουν εικόνες που αποκαρδιώνουν.

Γέροντες να κοιμούνται στα παγκάκια, ρούχα πεταμένα στην στοά του Δημοτικού Θεάτρου Απόλλων από τους αστέγους, χαρτόνια πάνω στα παγκάκια της πλατείας Όλγας, ρακοσυλλέκτες να ψάχνουν τους γεμάτος από τα σκουπίδια κάδους του κέντρου και μια ακόμα…

Διαβάστε περισσότερα στο nassosblog.gr