Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ο αδερφός της μητέρας του άτυχου βρέφους συγκινεί. «Ένα αγγελούδι στη ζωή, ένα αγγελούδι έφυγε! Μεγάλη Πέμπη γεννήθηκε και ακόμα Πάσχα έχουμε...Ανάσταση τώρα 40 ημέρες, το πήρε πάλι ο Θεός πίσω. Όλα για κάποιο λόγο πρέπει να γίνανε».

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ