Βασανιστικός θάνατος του μωρού! Το μοιραίο τηλεφώνημα που έκανε τον πατέρα να το ξεχάσει στο αμάξι
Υποβασταζόμενος από τους αστυνομικούς και με σκυμμένο το κεφάλι αποχώρησε από το γραφείο του ανακριτή και μεταφέρθηκε αμέσως στην ψυχιατρική κλινική, καθώς οι γιατροί έκριναν ότι μπορεί να κάνει κακό στον εαυτό του.
Στην ψυχιατρική κλινική του νοσοκομείου της Άρτας νοσηλεύεται ο πατέρας που ξέχασε το μωρό του μέσα στο αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο. Ο 37χρονος βρέθηκε χθες ενώπιον του ανακριτή και πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την Παρασκευή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ STAR.GR