Στην ψυχιατρική κλινική του νοσοκομείου της Άρτας νοσηλεύεται ο πατέρας που ξέχασε το μωρό του μέσα στο αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο. Ο 37χρονος βρέθηκε χθες ενώπιον του ανακριτή και πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την Παρασκευή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ STAR.GR