Πρωταθλητισμό σε ένα... παράξενο νομισματικό σπορ κάνει η Ελλάδα, καθώς στη χώρα μας, δύο δεκαετίες μετά την κυκλοφορία του ευρώ, υπάρχει το τέταρτο μεγαλύτερο απόθεμα άχρηστων εθνικών νομισμάτων στην ευρωζώνη. Η αξία σε ευρώ των δραχμών που έμειναν στα χέρια των Ελλήνων σε χαρτονομίσματα και κέρματα και δεν είναι πλέον δυνατό να ανταλλαγούν με ευρώ υπολογίζεται σε 478 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ