Όπως είχε ανακοινώσει ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, για τα μέτρα αντιμετώπισης της οπαδικής βίας και του χουλιγκανισμού, η ευθύνη στις εισόδους των γηπέδων θα ανήκει στην Ελληνική Αστυνομία και όχι στην εκάστοτε ΠΑΕ (με security).
Σήμερα, στο γήπεδο του ΠΑΟΚ θα βρίσκονται 10 διμοιρίες των ΜΑΤ, καθώς και ομάδες ΟΠΚΕ στις θύρες του γηπέδου για τον έλεγχο στην είσοδο των φιλάθλων. Διαβάστε περισσότερα στο Inpaok.com
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο