Ξεκινά από τον Πειραιά η σταδιακή απόσυρση των τρόλεϊ από το οδικό δίκτυο, με τις γραμμές 17 και 20 να αποτελούν τις πρώτες όπου τα παλιά οχήματα παύουν να κυκλοφορούν και αντικαθίστανται από ηλεκτρικά λεωφορεία. Η διαδικασία άρχισε την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου, όταν στις 10:30 το πρωί συνεργεία του υπουργείου Μεταφορών προχώρησαν στη διακοπή του πρώτου καλωδίου στην Ακτή Μιαούλη, σηματοδοτώντας την έναρξη της αποξήλωσης του εναέριου δικτύου. Συνολικά, προβλέπεται να αφαιρεθεί πάνω από το 70% των καλωδίων σε όλη την Αττική.

Όπως δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, η ενέργεια που επί δεκαετίες τροφοδοτούσε τα τρόλεϊ μπορεί πλέον να παρέχεται πιο αποδοτικά μέσω ηλεκτρικών λεωφορείων. Από την πλευρά των εργαζομένων, ο Γιώργος Γιολδάσης, μέλος του Σωματείου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ, εξέφρασε αντιρρήσεις υποστηρίζοντας ότι το κόστος αντικατάστασης μπαταριών στα ηλεκτρικά λεωφορεία μέσα σε οκτώ χρόνια φτάνει τις 100.000 ευρώ ανά όχημα, ενώ ένα τρόλεϊ μπορεί να λειτουργεί έως και 24 χρόνια χωρίς ανάλογες ανάγκες.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newpost.gr