Ένας άνδρας έχασε τη ζωή του σε τροχαίο που σημειώθηκε μετά τα μεσάνυχτα της Κυριακής στη Νέα Ερυθραία. 

Το δυστύχημα σημειώθηκε στον παράδρομο της Εθνικής Οδού. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Αλέξανδρου Γύγου στο Μεσημεριανό Δελτίο Ειδήσων του Star, το αυτοκίνητο είχε κατεύθυνση από τον Άγιο Στέφανο προς τη γέφυρα της Βαρυμπόμπης. Άγνωστο πώς, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο και έπεσε πάνω σε μάνδρα. Δείτε περισσότερα ΕΔΩ