Αλλαγές στις προσφορές και νέοι κανόνες διαφάνειας για τους καταναλωτές
Από την 1η Μαρτίου 2025, τίθεται σε ισχύ ο Νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις εκπτώσεις και τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ, με στόχο να μπει ένα τέλος στις λεγόμενες «παραπλανητικές εκπτώσεις».
Διαβάστε περισσότερα στο newpost.gr
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο