Συγκεκριμένα οι λειτουργικές ταμειακές ροές παρουσίασαν σημαντική βελτίωση κατά το εννεάμηνο του 2012 καθώς ανήλθαν σε €49,5 εκατ. αυξημένες κατά 6,8% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2011 ενώ παράλληλα οι ροές μετά από επενδυτικές δραστηριότητες αυξήθηκαν κατά 3,5 φορές πάνω από τα αντίστοιχα περσινά επίπεδα.

Αναφορικά με την συνδρομητική βάση, ο Όμιλος κατάφερε να αναστρέψει την τάση του δευτέρου τριμήνου και να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές μέσω προσιτών συνδυαστικών υπηρεσιών και σημαντικής ενίσχυσης του αθλητικού περιεχομένου με αγώνες του UEFA Champions League και Europa League.

Στις συνδυαστικές υπηρεσίες ο Όμιλος ξεπέρασε τις 140 χιλιάδες ελληνικά νοικοκυριά ενώ οι θερινές εμπορικές πρωτοβουλίες για την προώθηση των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών έφεραν τα πρώτα ορατά αποτελέσματα, με τους συνδρομητές να ξεπερνούν τους 500 χιλιάδες.

Η συνδρομητική τηλεόραση κατά το 3ο τρίμηνο του 2012 αύξησε τους πελάτες της κατά 36,5 χιλιάδες ανεβάζοντας την ψηφιακή συνδρομητική βάση σε επίπεδα πάνω από αυτά του 2011. Η Forthnet συνεχίζει να επενδύει και να καινοτομεί παρέχοντας νέες υπηρεσίες όπως η Nova Επίγεια, το Δορυφορικό Broadband και το γρήγορο internet (VDSL).

Σχετικά με την κερδοφορία, αυτή βελτιώθηκε σημαντικά καθώς τα Κέρδη προ Φόρων Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) υπερδιπλασιάστηκαν στο εννεάμηνο του 2012 σε σχέση με στο εννεάμηνο του 2011 και διαμορφώθηκαν στα €42,8 εκατ. Αυτό οφείλεται τόσο στις μικρότερες απομειώσεις υπεραξίας όσο και στη συγκράτηση της λειτουργικής κερδοφορίας του Ομίλου.

Συγκεκριμένα, η ενοποίηση των δραστηριοτήτων και ο εξορθολογισμός του λειτουργικού κόστους οδήγησαν σε ουσιαστική και μακρόπνοη κοστολογική αναδιάρθρωση. Επιπλέον οι κινήσεις του Ομίλου για αύξηση των εσόδων από τη διαφημιστική αγορά και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε συνάρτηση με τη μείωση στα κόστη περιεχομένου και των μεταδόσεων λειτουργούν αντισταθμιστικά στις δυσμενείς επιπτώσεις του μακροοικονομικού περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Forthnet, κ. Πάνο Παπαδόπουλο: «Κατά το τρίτο τρίμηνο οι Έλληνες καταναλωτές είδαν το διαθέσιμο εισόδημά τους να μειώνεται με αυξανόμενο ρυθμό μέσα σε ένα κλίμα παρατεταμένης μακροοικονομικής αβεβαιότητας.

Παρά ταύτα, η ζήτηση για υπηρεσίες broadband και συνδρομητικής τηλεόρασης κινήθηκε ανοδικά – βοηθούμενη και από ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον από πλευράς παρόχων.

Ο Όμιλος Forthnet ανταποκρίνεται με ανανεωμένο δυναμισμό στις ανάγκες του ελληνικού νοικοκυριού πετυχαίνοντας να αυξήσει τη συνδρομητική του βάση, με συνεχή αναδιάρθρωση κοστολογίων διαφυλάσσοντας παράλληλα τα επίπεδα κερδοφορίας και ρευστότητας».