Το τέλος της αυτόνομης κυκλοφορίας της ανακοίνωσε και επίσημα η "Γάτα", που πλέον θα ενσωματωθεί στο έντυπο του "Κόκκινου Πρωταθλητή", όπως είχε γίνει και με τον "Γαύρο".

Όπως γράφει σήμερα στο πρωτοσέλιδο του ο "Κόκκινος Πρωταθλητής", από την Κυριακή και κάθε ημέρα θα γίνει 3 εφημερίδες σε 1!

Με την κίνηση αυτή η κοινή ιδιοκτησία των δύο εφημερίδων ευελπιστεί να περιορίσει τα κόστη λειτουργίας και ταυτόχρονα να δώσει κυκλοφοριακή ώθηση στον "Κόκκινο Πρωταθλητή", σε μια δύσκολη εποχή για τα έντυπα Μέσα.