Έπειτα από τη χθεσινοβραδινή νίκη της Αγγλίας στα πέναλτι με 4-3 έναντι της Κολομβίας, στη φάση των «16» του Μουντιάλ, όλοι οι Άγγλοι βγήκαν στους δρόμους να πανηγυρίσουν την πρόκριση της ομάδας στα προημιτελικά. Γεγονός που (εννοείται) δεν άφησε ασυγκίνητους και τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς που εκείνη την ώρα έκαναν τις εκπομπές τους.

Δείτε το βίντεο στο e-tetradio