Σε ευρωπαϊκούς ρυθμούς κινείται πλέον ο ΠΑΟΚ, καθώς ετοιμάζεται για τα δύο ματς με τη Βασιλεία.

Συγκεκριμένα, ο Δικέφαλος θα δώσει το πρώτο παιχνίδι στην Τούμπα με την ελβετική ομάδα στις 24 Ιουλίου που θα δούμε από τη Nova, ενώ την 1η Αυγούστου (21:00) θα πραγματοποιηθεί η ρεβάνς στην έδρα της Βασιλείας, όπου φαίνεται πως δεν θα προβληθεί σε συνδρομητικό κανάλι.

Και αυτό διότι σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η ρεβάνς των "ασπρόμαυρων" οδεύει προς το «Epsilon»!