Άρης – Ολυμπιακός: Την κάκιστη εμφάνιση της ομάδας τους παραδέχεται ο οπαδικός Τύπος στη Θεσσαλονίκη, ωστόσο υπάρχουν παράπονα για τη διαιτησία του Τζοβάρα.

Όπως σημειώνεται, «ο ρέφερι του αγώνα με... έξυπνα σφυρίγματα ευνόησε τον Ολυμπιακό, την ώρα βέβαια που ο ΑΡΗΣ έδωσε δικαίωματα με λάθη για ακόμη ένα παιχνίδι στην άμυνά του».

Δείτε πως διαχειρίστηκαν το θέμα: