Για πολλοστή φορά παρατηρείται η διαδικτυακή έκδοση της εφημερίδας «Metrosport» να βγαίνει εκτός λειτουργίας.

Το απόγευμα της Τρίτης το Metrosport.gr έπεσε και όποιος ήθελε να επισκεφτεί τη σελίδα έπεσε πάνω σε ειδοποίηση «500», το οποίο αναφέρεται σε πρόβλημα του σέρβερ.

Οι ιθύνοντας στης ιστοσελίδας μάλλον θα πρέπει να ελέγξουν το πρόβλημα και τη συχνότητά του, γιατί χάνονται επισκέψεις και είναι κρίμα...

Το σάιτ ήταν για πολλά λεπτά κάτω μέχρι να ξανασηκωθεί.