Τη Δευτέρα 8 Ιουνίου, στις 24:00, ο Νίκος Χατζηνικολάου υποδέχθηκε στο "Ενώπιος Ενωπίω" τον Γιώργο Παπαδάκη, ο οποίος μίλησε για όλα, κάνοντας ταυτόχρονα και μια αποκάλυψη σχετικά με τις δουλείες που έκανε πριν ξεκινήσει την καριέρα του ως δημοσιογράφος.

Η συνέχεια ΕΔΩ