Ένα από τα θέματα συζήτησης στα πολιτικά και δημοσιογραφικά γραφεία αυτές τις ημέρες, εκτός από την επίθεση με βιτριόλι και τον γιατρό-μαϊμού είναι και τα ποσά τα οποία μοίρασε η κυβέρνηση στα Μέσα Ενημέρωσης από την καμπάνια για την πανδημία του κορωνοϊού "Μένουμε Σπίτι".

H συνέχεια ΕΔΩ