Στο «Μεσημέρι με τον Γιώργο Λιάγκα» μίλησαν την Παρασκευή ο Νίκος και ο Γιώργος Ελευθεράς. Ο δημοσιογράφος Αρτ συνέλαβε τους «φίλους για πάντα» στο νέο ποδηλατόδρομο του Δήμου Αθηναίων και εκείνοι μίλησαν για όλα!

Η συνέχεια με ένα κλικ ΕΔΩ