Από την ημέρα που αποχώρησε από το πρωινό του Star, παραμένει εκτός τηλεόρασης. Η ενασχόλησή της με το νέο Mega αποδείχθηκε βραχύβια και η Πόπη Τσαπανίδου περνάει διαφορετικά τον χρόνο της. Κι όμως, επέλεξε να εμφανιστεί, ξανά, τηλεοπτικά.

H συνέχεια με ένα κλικ ΕΔΩ