Αν και η σεζόν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για την πρωινή infotainment εκπομπή του ΑΝΤ1, μία σειρά από αστοχίες απομάκρυναν το γυναικείο, κυρίως, κοινό. Τη Δευτέρα 16 Ιουνίου η εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα σημείωσε μόλις 5,7% στο κοινό ηλικίας 18-54. Στις γυναίκες 25-44 το ποσοστό αυτό έπεσε στο 3,7% και τις υψηλότερες επιδόσεις «δώρισε» το κοινό ηλικίας άνω των 60 (20%).

Την ίδια στιγμή, πολλοί συνεργάτες της εκπομπής έχουν ήδη ανακοινώσει στο κανάλι ότι δεν θα συνεχίσουν την επόμενη σεζόν. Η Άρια Καλύβα κατευθύνεται στον ΣΚΑΪ και την Τατιάνα Στεφανίδου, η Ελένη Βουλγαράκη φέρεται επίσης να είναι εκτός, ενώ είναι δεδομένη και η διακοπή της συνεργασίας με την Αφροδίτη Γραμμέλη, που παραμένει όμως στο δυναμικό του σταθμού, έχοντας την εκτίμηση της δίοικησης. Πληροφορίες λένε ότι εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο να βρεθεί η έμπειρη δημοσιογράφος δίπλα στην Ελένη Τσολάκη τα πρωινά του Σαββατοκύριακου.

Τέλος άλλοι 3 μετά τη Βουλγαράκη από Λιάγκα - Ποιον… έκλεψε ο Αρναούτογλου!

Έκπληξη για αρκετούς, αποτελεί και η αποχώρηση του Βαγγέλη Περρή, όχι όμως για να αναλάβει νέο project, όπως ακούστηκε. Ο δημοσιογράφος συνεχίζει τη συνεργασία του με την εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου πίσω από τις κάμερες.

Εκτός εκπομπής τίθεται και ο νεαρός ρεπόρτερ Γιάννης Μαλλιαρός που είχε ξεχωρίσει τις δύο τελευταίες σεζόν με την παρουσία του.

Τέλος, ενισχύονται οι φήμες που κάνουν λόγο για μυστικό ραντεβού του Θέμη Μάλλη με υψηλόβαθμο στέλεχος του ΑΝΤ1 (πιθανώς και για τον ρόλο του Βαγγέλη Περρή αλλά και την ενίσχυση που χρειάζεται το, ψυχαγωγικό, κυρίως σκέλος της εκπομπής). Η παραπάνω πληροφορία που δεν επιβεβαιώνεται όμως επίσημα από καμία πλευρά αν και ο ο πρώτος διατηρεί σχέση αλληλοεκτίμησης με τον Γιώργο Λιάγκα από την εποχή που συνεργάζονταν στo ενημερωτικό τμήμα του Star.

Σε παλιότερη συνέντευξή του στο ΟΚ! ο Θέμης Μάλλης, που ανήκει στο δυναμικό της Barking Well του Νίκου Κοκλώνη, είχε δηλώσει: «Ο Γιώργος μπορεί να διαχειριστεί οποιοδήποτε περιεχόμενο. Χρειάζεται όμως δίπλα του μια ισχυρή ομάδα που θα τον προστατεύει και θα τον καθοδηγεί».

Αυτό που φάνηκε έντονα φέτος είναι πως, όταν στην επικαιρότητα δεν κυριαρχούν μεγάλα θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος (βλέπε υποθέσεις Μουρτζούκου, Πισπιρίγκου κ.α), όπως και όταν οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, το κοινό μετακινείται σε εκπομπές που δίνουν έμφαση στο lifestyle περιεχόμενο. Ένα κοινό που δείχνει να μην αρέσκεται στις εσωτερικές κόντρες των ομάδων και την άσκοπη σπατάλη του πολύτιμου τηλεοπτικού χρόνου.

Πηγή: huffingtonpost.gr